شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ 06 July 2024
سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۶۳۳۶۴

ادعای یک خبرنگار غربی؛ دیدار باقری با انریکه مورا، عصر امروز و فردا

ادعای یک خبرنگار غربی؛ دیدار باقری با انریکه مورا، عصر امروز و فردا
«استفانی لیختن اشتاین» به نقل از منبعی که نامی از آن نبرده است، نوشت: انریکه مورا، معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات احیای برجام با باقری کنی معاون وزیر خارجه ایران، عصر امروز و فردا در دوحه دیدار می کند. آنگونه که من فهمیده ام، گفتگوها عمدتا بر حمایت نظامی ایران از جنگ روسیه علیه اوکراین و همچنین پرونده هسته ای و موضوع زندانیان متمرکز است.

«استفانی لیختن اشتاین»،  خبرنگار اتریشی در توئیتی از دیدار باقری معاون وزیر خارجه ایران با انریکه مورا، عصر امروز و فردا خبر داد.

به گزارش «فراز»؛ این خبرنگار به نقل از منبعی که نامی از آن نبرده است، نوشت: انریکه مورا، معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات احیای برجام با باقری کنی معاون وزیر خارجه ایران، عصر امروز و فردا در دوحه دیدار می کند. آنگونه که من فهمیده ام، گفتگوها عمدتا بر حمایت نظامی ایران از جنگ روسیه علیه اوکراین و همچنین پرونده هسته ای و موضوع زندانیان متمرکز است.

وی افزود: به من گفته شده که این نشست تلاش دیگری برای کمک به کاهش تنش هاست. این دو مقام در جریان مذاکرات وین روابط خوبی ایجاد کرده‌اند و از زمانی که مذاکرات برای احیای برجام در سپتامبر گذشته قطع شد، کانال های ارتباطی از جمله از طریق ملاقات‌های شخصی را باز نگه داشته‌اند.

این خبرنگار در ادامه نوشت: مورا همچنین در حال انجام رایزنی های دوجانبه با مقامات ارشد قطر در مورد سایر مسائل است.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی